понеделник, 10 август 2009 г.

Кунг Фу Панда , Kung Fu Panda


Режисьор : Марк Осбърн
В ролите : Джак Блек, Джеки Чан, Дъстин Хофман, Луси Лу, Ян МакШане, Анджелина Джоли, Сет Роген, Майкъл Кларк Дънкан и други

Държава : САЩ
Година : 2008
Времетраене : 93 минути
Резюме : "Кунг Фу Панда" е историята на невъзпитана ленива панда на име По, която е най-големия фен на бойния стил Кунг-фу. Един ден По разбира, че е избран да изпълни древно предсказание и мечтата му да се бие рамо до рамо със своите легендарни идоли Тигрицата, Жерава, Богомолката, Пепелянката, Маймуната и техния мъдър учител Шифу. Но докато бойците правят всичко по силите си да въведат безнадеждната мечка в тайнствотоа на древното бойно изкуство, отмъстителният снежен леопард Тай Лунг готви коварен план, срещу който само По може да се опълчи.

1 коментара:

Анонимен каза...

Я безмятежная осень, в настоящее время живу в Техас-Сити, США. Сейчас я вдова с четырьмя детьми, и в мае 2019 года я застряла в финансовом положении, и мне нужно было рефинансировать и оплачивать счета. Я пытался искать ссуды у различных кредитных фирм, как частных, так и корпоративных, но безуспешно, и большинство банков отклонили мой кредит. но, как угодно Богу, меня представили женщине бога, частному кредитору, которая дала мне ссуду в размере 850,000.00 долларов США, и сегодня я владелец бизнеса, и у моих детей сейчас все хорошо, если вам нужно связаться с какой-либо фирмой с ссылка на обеспечение ссуды без залога, без проверки кредитоспособности, без совместной подписи с только двумя процентными ставками и лучшими планами и графиком погашения, пожалуйста, свяжитесь с г-ном Педро по электронной почте pedroloanss@gmail.com он не знает, что я делаю это, но я Я так счастлив сейчас, и я решил рассказать людям больше о нем, а также я хочу, чтобы Бог благословил его еще больше.

Публикуване на коментар

 

Featured